[linux] Problemy s lokalizaciou (fonty pre X)

Ondrej Jombik Jombik na PoBox.Sk
Pondělí Únor 19 13:02:08 CET 2001

					Maxim, 12:51:54
					19. februar 2001 (pondelok)
Zdraviim!

	Po precitani mnohych How-To na lokalizaciu som zistil, ze to zdaleka
nie je az take jednoduche, ako to na prvy pohlad vyzeralo. Mam tu dva
problemy s ktorymi si neviem rady... (vsetko co tu pisem sa tyka len X-ov)

1.) Da sa nejak Linux prinutit, aby mi pouzival IBA fonty zo sady iso8859-2?
Pretoze ono to vyzera fakticky dost blbo, ked napr. stranky v Netscape su
zobrazene spravne (a pekne) ale take formulare uz nie. Vsetky moje pokusy o
vyclenenie ostatnych fontov a nechanie si iba sadu iso8859-2 skoncili
vacsinou neuspesne, tzn. ani sa mi nenastartoval X-server.

2.) Ked uz sa mi nepodari prinutit Linux len na tu sadu iso8859-2, tak by
som sa chcel aspon spytat, ze ci existuje (a kde?) nejaka sada fontov, ktora
ma okrem nasich diakritickych znamienok aj ramceky, pouzivane hlavne
programami typu Midnight Commander.

	Som presvedceny, ze sa uz mnohi z Vas s podobnymi problemami ako mam
teraz ja stretli. Dakujem za potencialnu pomoc.

	S pozdravom

	=Ondrej=
   personal homepage: http://Jombik.w3.to   |   e-mail: Jombik na pobox.sk