[linux] tlac z PHP

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Středa Únor 21 07:59:44 CET 2001

On 20 Feb 2001, at 15:57, Ivan Gasparik wrote:

> Zdravim,
Ahoj,
> ten subject znie dost divne, ale skutocne by som potreboval v php
> generovat stranky, ktore by sli tlacit priamo zo servera. Teda ide mi
> o nejake funkcie v php, ktore mi zabezpecia nejake nastavenia stranky,
> ale hlavne si momentalne neviem predstavit sposob, ako to vsetko
> poslat na tlaciaren. Ulozit html a exportovat do postscriptu? A co ked
> html obsahuje aj obrazky? Dufam, ze to nie je prilis nerealne... ;)
> ivan.
Myslis ako ze klient si prezera stranku staci nejaky button na
stranke a ten mu zacne tlacit na jeho vlastnej tlaciarni ???
Toto sa myslim neda ( bola by to krasna security hole ) da sa to
nejako obist v Jave pomocou komponentov swing ale netvrdim to na
100% ...

Zdravi Aahz