[linux] tlac z PHP

Ivan Gasparik gasparik na alpha.euba.sk
Středa Únor 21 13:28:51 CET 2001

> sbps> Myslis ako ze klient si prezera stranku staci nejaky button na
> sbps> stranke a ten mu zacne tlacit na jeho vlastnej tlaciarni ???
> sbps> Toto sa myslim neda ( bola by to krasna security hole ) da sa to
> sbps> nejako obist v Jave pomocou komponentov swing ale netvrdim to na
> sbps> 100% ...
> Ak to ma tlacit klient na klientskej strane tak sa to da ale nie cez
> php. Vacsinou sa to robi cez javascripty.

Tak este raz skusim upresnit:
Klient nacita istu stranku (spusti php script) a vysledkom bude, ze
stranka sa vytlaci na tlaciarni, ktora je pripojenia k serveru, v takej
podobe, v akej by sa zobrazila na klientskom browseri.
A tu by som este potreboval nejake uzitocne funkcie na vizualne upravy
toho vystupu (napr. umiestnenie na stranke, velkost okrajov, pri
rozsiahlejsich tabulkach opakovane vypisovanie zahlavia tabulky na kazdu
stranku, ...). Bude to potrebne generovat po jednotlivych strankach?

V podstate by som nemal nic ani proti tlaci cez klientsky browser (mozno
by to bolo aj vyhodnejsie), ale neviem, ako poslat klientovi html, ktore
bude nastavene na nejaku velkost papiera a pocet stranok a ktore browser
nemoze zmrsit.

Uz som tu zachytil jedno riesenie, a to spustit cez system() lpr,
samozrejme vyskusam.

Dik za napady
ivan.