[linux] par veci v TeXu

Ondrej Krehel krehelo na yahoo.com
Pátek Únor 23 14:22:46 CET 2001

mmozno takto v amstex

$$\xalignat3  %to 3 je pocet zarovnani pre & daj \hskip 2cm a mas 2 cm medzeru
  \alpha &= \frac{1}{p!}\alpha_{\mu \dots \nu}
                      dx^\mu \wedge \dots \wedge dx^\nu &
         &\Rightarrow &
  \hat s &=  \frac{1}{(p-1)!}\alpha_{0i \dots j}
                      dx^i \wedge \dots \wedge dx^j             \\
  \hat r &=  \frac{1}{p!}\alpha_{i \dots j}
                      dx^i \wedge \dots \wedge dx^j
  \endxalignat$$
znak & znamena odkial a az kam sa zarovnava.
$$ $$ to center na mid, prazdny stlpec realizuj cez {}.

o obrazkoch toho vela neviem.

-O.