[linux] Netscape mail a dial-up

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Neděle Únor 25 01:47:23 CET 2001

hmmm, toto bola skutocne primitivna otazka, sorry
riesenie je dost elementarne
nech ma mierne ospravedlni to, ze nechskape mejl nepouzivam

> -> Ja zase viem, ze sa da rozchodit
> sendmail/postfix/cokolvek; netscapom
> -> to posielat na localhost a tym sendmailom potom von. Ale
> to sa mi zda ako
> -> zbytocny overkill, a o bezpecnosti tiez vieme svoje
>
> sorry ze sa pytam ale co viete o bezpecnosti?
svoje :)

ok, priznavam sa bez mucenia, o bezpecnosti sendmailu
toho skutocne vela neviem

ale musite v kazdom pripade uznat, ze by to bolo na
tento ucel zbytocne

Matus

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk