[linux] DART TV Live

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Pátek Leden 12 08:46:47 CET 2001

Valter wrote:
> Mam problemy s rozbehanim %subj% pod linux. (RH 6.2)

Kedze som zatial nezachytil kompetentne riesenie, prispejem ja
(nekompetentne).

> ------------ kernel 2.4.0-test12 --------------------
> bttv0: i2c: checking for MSP34xx @ 0x80... not found
> bttv0: i2c: checking for TDA9875 @ 0xb0... not found
> bttv0: i2c: checking for TDA7432 @ 0x8a... not found

Myslim, ze problem bude niekde tu. Ja sa v tomto absolutne nevyznam, ale
mam kartu Hauppauge Win/TV fungujucu pod Linuxom lepsie ako pod Win.
Neviem, aku funkciu maju tieto cipy, ale asi velmi dolezitu. Ja mam na
svojej karte MSP34xx a ak nieco blbne, tak to vacsinou zhaproval modul
msp34xx (tym nazvom som si nie isty).

Ak nenasiel ani jeden z tychto cipov, tak je logicke, ze cosi nebude
fungovat ;-)

Inak pouzivam xavtv a mal som zverske problemy najst akukolvek stanicu,
kym som si tam kdesi nenastavil "pal-europe-east".

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha