[linux] e-mail HOWTO ???

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Úterý Leden 23 08:00:45 CET 2001

Zdravim pani...
Mozno je toto pr vas trivialny problem ale ja s nim neviem pohnut ...
Ak ma niekto nejake skusenosti alebo rady prosim pomozte. Ide o
toto : rad by som z mojho linuxboxu (napr. deamon.perv)
pristupoval na POP3 schranku na inMail.sk ale neviem ako na to!
viem, ze postu stiahnem napr. fetchmailom a odoslem sendmailom
( nasiel som aj nejake doc subory ) ale rastu mi z toho parohy.
Neviem ako na to. mam konto na kiwwi.sk. Nemam ani sajn co a
kde mam nastavit aby som mohol posielat a prijmat postu na moju
masinu. V LDP som nasiel konfiguracie PPP ( to mi fachci v
pohode ) ale kombinaciu PPP pripojenie na jednom serveri a POP3
a SMTP na inom to tam nie je.
takze ako na to ??? (z nechskape to ide ale ten ma vlastneho MTA
a ja by som chcel citat maily v PINE)
moj LB : RH6.2 bez upd. (deamon.perv)
PPP konto je na kiwwi.sk
POP3 a SMTP je na inMail.sk