[linux] Relay denied

Rastislav Nedorost nedorost na dflex.sk
Pátek Leden 26 10:05:36 CET 2001

Zdravim ucastnikov konferencie.

Najprv vdaka Oskarovi za radu ohladne virtusertable v sendmaile. Uz to
funguje.

Teraz dalsi moj problem. Obcas potrebuju pristupovat moji kolegovia k
postovym schrankam na nasom serveri
aj z inych sieti (su na dovolenke, sluzobke apod.). Postu v takomto pripade
prijmu v poriadku. Dokonca mozu
poslat postu ale len do nasej vlastnej (lokalnej) domeny. Pokial vsak chcu
poslat postu niekam inam, dostanu
spravu ze kvoli Relay Denied bolo dorucenie spravy odmietnute. Zapol som v
sendmail.cf  vlastnost SMTP AUTH
 a povolil metodu PLAIN v dobrej viere, ze po autorizacii menom a heslom
(rovnakym ako sa pouziva pre POP3)
bude mozne odoslat aj postu do inych domen. Nemal som s tym vsak ziaden
uspech. Vedel by niekto poradit,
ako overit, ci autorizacia ako taka funguje, teda ci je problem v zle
nastavenom klientovi alebo v sendmaile.
Pripadne ci by nepomohla nejaka ina metoda autorizacie? Podmienkou vsak
zatial je, ze by sa malo pouzit to iste
meno a heslo ako u POP3.

Vdaka.

Rasto