[linux] ADVOCACY: Tatrabanka

Juraj Ziegler e na hq.sk
Čtvrtek Červenec 5 23:12:01 CEST 2001

> Keby som sa stazoval kazdemu koho pejdz je chybna a v nejakom browseri nejde
> pozriet tak je to fulltime job. Tatrabanka mi ide v nechskape aj konkverorovi
> a to mi staci.
a mne to nestaci, lebo chcem aby mi islaaj v mozille. lebo:
a) netscape nemam, pod linuxami je padavejsi ako mozilla
b) konqueror nemam, leob nemam kde, nepouzivam kde, nemienim pouzivat kde, a
qoli jednej aplikacii si nebudem instalovat cele kde-libs a co ja viem co
vsetko este (qt by som este zniesol, btw; mozno skusim embedded konq. nad
embedded qt, kede bude time).
c) mam mozillu a operu
d) slovencina je v mozille lepsia ako v opere
e) mozilla sa snazi dodrziavat vsetky standardy
f) standardy su na to aby sa dodrziavali, inak by sme ich nepotrebovali. bez
standardov by ti na nete nechodilo vobec nic.
g) neviem ako to maju nakodene, ale myslim ze by to nemalo byt _az_ tak
tazke fixnut (ach ano, mozilla ma maly podiel na trhu browserov, neoplati sa
to riesit :)

[e]

ps. ked xces warezit, musis obcas nieco zariskovat. aj blbeho typka s blbym (a
asi windozackym) ftp klientom.