[linux] Debian a Netscape

Ladislav Babjak ladislav.babjak na netcentrum.sk
Pátek Červenec 6 17:38:04 CEST 2001

Tak som si nainstaloval Debian....
Potrebujem prave tuto distribuciu, kedze na nej potrebujem instalovat
nejake veci co boli napisane a odladene na nom ono to ide kompilovat
aj na inych distribuciach, ale su stym riadne problemy, stacili
mi kolegove skusenosti ktory stym zabil par dlhych vecerov....

Co ma ale uz nekonecne sere..., je ze tam nemozem nainstalovat netscape
ani ked sa poserem...
Ono som nejake baliky pri instalacii, vybral take ako Netscape-base a
ine netscape, ale
hned mi bolo divne, ze su nejake male...
A binarka ku netscape nikde,.... hlavne ho potrebujem kvoli poste....
Ja som prehrabaval archivy, na nasom slovenskom mirrore debianu
(ftp.cvt.stuba.sk), v tych
vselijakych sekciach non-us a non-free a tak a nic...
Uz ma z neho ide jebnut...

kazdy mi
tvrdi ze ked
prejdem porodnymi bolestami tak si debian budem chvalit do neba...
Uz aby to bolo... :-)

Laco