[linux] SW na vyhladavanie routera

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Čtvrtek Červenec 12 09:48:25 CEST 2001

podla rfc by mal kazdy router vysielat urcity ICMP packet, ktorym
signalizuje ze je router, ale v poslednom case, som sa skor stretol s
routrami, co pracuju v stealth rezime, cize neodpovedaju na ICMP, niesu
viditelnet v traceroute (nemenia hodnotu ttl) a takychto routerov bude do
buducna pribudat stale viac, ...
O ziadnom automatizovanom systeme na vyhladavanie routerov neviem, viem
len o svojom urcitom manualnom postupe, ktory vyzaduje velku trpezlivost a
dostatocne prava na sieti...

PSIkappa
psi na atlantis.sk