[linux] samba a locking

Martin Kala kala na bitmedia.sk
Pondělí Červenec 23 12:37:20 CEST 2001

Dost divne sa mi sprava samba , ked sa na nu pristupuje s Win2000
Win aplikacia si zamkne subor a ked sa k nemu pokusi pristupit(sejvnut) druhy krat tak vypise error oplocku.
V inych konferenciach som sa docital , ze by mohlo pomoct vypnut lockovanie, ale viacero ludi ma problemy s tym
ako keby samba klauzulu locking = no ignorovala.
Neskvor som vyhrabal kombinaciu locking = no    a   share modes = no, ale moc to nepomohlo
Nemate s tym niekdo skusenosti, aspon natolko , aby sa dalo povedat ci je chyba v Sambe(zla implementacia zamykania), vo win, alebo zly konfigurak??
distribucia     RH7.1
samba 2.2.0 - rpm

v logoch sa objavuje :
[2001/07/23 11:36:30, 0] smbd/reply.c:reply_lockingX(4323)
  reply_lockingX: Error : oplock break from client for fnum = 12827 and no oplock granted on this file xxxxxxx

[global]
   character set  = iso8859-2
   client code page = 852

   workgroup = xxxxx
   server string = xxxx
   hosts allow = x.x.x.
   log file = /var/log/samba/log.%m
   max log size = 50
   os level = 100
   encrypt passwords = yes
   socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192
   dns proxy = no
   local master = no
   security = server
   password server = x.x.x.x