[linux] Vypisovanie logov na tty9 az tty12

Matej Pivoluska pivoluska na globtelnet.sk
Pátek Červenec 13 06:09:22 CEST 2001

Thu, Jul 12, 2001 at 10:34:57PM +0200

> ked sme pri tom logovani, skusal niekto z vas logovat po seriovom kably
> na inu masinu ???
>
> ked som skusal:
> echo haluska > /dev/ttyS1
> a na druhej masine:
> cat /dev/ttyS1 tak sa mi zobrazilo:
> haluska
>
> ale ked som dal:
> nieco.nieco	/dev/ttyS1 do syslog.conf
>
> tak sa mi na druhej masine  zobrazili nejake logy,
> potom dlho dlho nic, potom par prazdnych obrazoviek,
> potom nejake znaky. sem-tam nejaky log... proste velmi nahodne

A nepomohlo by to posielat cez nejaky filter ktory by pocuval na jednom
konci pomenovanej rury ktory by posielal fakt len potrebne veci?

A ked sme uz pri tom, da sa to poslat aj cez nepomenovanu ruru ??? :

nieco.nieco    |filter > subor

...ci len do suboru?
mP