[linux] Na www.inzine.sk vysiel clanok o Linuxe :-(

Hombre hombre na vlake.army.sk
Středa Červenec 25 11:40:28 CEST 2001

Co keby sme sa v diskusii drzali problemu - vytvorit reakciu slovenskej
linuxovej komunity.
Navrhovany clanok je dobry tak ho len odladme, lebo inak sice stvorime
dokonale dielo ale az v case ked bude neaktualne. Doplnme teda iba veci
ktore je schopny stravit mierne pokrocily pouzivate pocitaca.
Hombre