[linux] Na www.inzine.sk vysiel clanok o Linuxe :-(

Středa Červenec 25 11:44:40 CEST 2001

-> Co keby sme sa v diskusii drzali problemu - vytvorit reakciu slovenskej
-> linuxovej komunity.
-> Navrhovany clanok je dobry tak ho len odladme, lebo inak sice stvorime
-> dokonale dielo ale az v case ked bude neaktualne. Doplnme teda iba veci
-> ktore je schopny stravit mierne pokrocily pouzivate pocitaca.

No, pokrocili pouzivatelia si vacsinou vytvoria vlastny nazor na zaklade
toho ze sa do veci trosku rozumeju. Skor ide o zacaiatocnikov (nech pracuju
s pocitacmi aj 5 rokov) ktorim treba vysvetlit ze existuju aj ine farby ako
256 odtienov sivej a ze farebny svet je krajsi

-> > Mam dnes dobru naladu a trochu viac casu, tak som splodil nieco
-> > ako reakciu
-> > na ten clanok. Mozno keby to obzreli ludia co tomu rozumeju viac ako ja,
-> > nieco pridali, nieco odstranili, tak je to snad citatelne..:) Kazdopadne,
-> > chcem vyprovokovat oficialnu reakciu slovenskej linuxovej komunity. Je mi
-> > velmi luto, ked citam taketo clanky o linuxe a preto by som bol
-> > rad, keby sme
-> > reagovali.
-> >
-> >
-> > V prvom rade by som chcel povedať, že asi niesom ten správny "linuxový
-> > fanatik" ktorých reakcie sa pán Veselý tak obáva. Nie, som obyčajný BFU,
-> > typický používateľ klikoidných programov a všelijakých wizardov.
-> > :) Odlišujem
-> > sa asi len tým, že používam ten neintuitívny a škaredý linux. Ale teraz k
-> > veci.

 Fighting for peace is like fucking for virginity...