[linux] kernel-2.4.7+gcc3-3.0-3

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Červenec 27 11:18:28 CEST 2001

Nieje to tak, libc a kernel spolu suvisia, pozri si v kml na debatu medzi
maintainerom glibc a Linusom ked sa dohadovali o tom ...
Uz som to sem raz davnejsie pisal ... teraz si to presne nematam, ale
matne si spominam, ze sa jednalo nieco ohladom include suborov a nejakych
asm casti a bola tam dost divne zacyklena vzajomna nadvaznost, ze libc si
bralo nejake includy z kernelovych a naopak...

PSIkappa
psi na atlantis.sk