[linux] divny dir ..

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Pátek Červen 15 11:29:13 CEST 2001

V pripade ze sa jedna o Solaris tak je to neico na sposob socketu
Solaris 8 (neviem ci aj starsie) nepouziva na logovanie /dev/log,
ale syslog_door

(mozno som to neopisal spravne, ale system pokus/omyl ma pri konfiguracii
syslog-ng ubezpecil ze je to tak)

				Dumber

On Fri, Jun 15, 2001 at 11:16:13AM +0200, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:
> zdravim ..  mozete mi niekto povedat, co je toto za typ adresara ?
> ( resp. co to je )
>
> Drw-r--r--   1 root     root           0 Jun 14 21:08 syslog_door>
>
> trochu ma to zaskocilo :-{))
>

> 		                                   K O Z O
>                                       Look At Your Young Man Fighting
>                                          Look At Your Woman Crying
>                                        Look At Your Young Man Dying
>                                     The Way They've Always Done Before

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk