[linux] minimalne iksy

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Červen 19 10:32:35 CEST 2001

Ahoj,
urcite neexistuje, ale to sa da napravit, staci ked si zoberies tieto
komponenty a das to dokopy.
Kucharka:
1. zoberiem Busybox (busybox.lineo.com)
2. pridam TinyLogin (oss.lineo.com)
3. zlinkujem to s dietlibc alebo s uClib
4. pridam ash
5. spravim vhodny kernel (2.4.x)
6. vyberiem lubovolny bootloader (syslinux, grub, lilo)
Takto by sme mali zaklad hotovy, teraz spravime plnku
7. pridame GNU parted
8. pridame fsck,mkfs pre reiserfs
Ak sa nam plnka nezmesti na prvu disketu, mozeme ju dat na dalsiu..;-)

Zaklad by mal byt tak do 1 MB, ak nebol, mozeme ho trosku zlisovat s
UPX-om ...

Alebo pockaj az budem mat po skuskach a zbastlim nieco taketo, otazka 2-3
hodin ...

PSIkappa
psi na atlantis.sk