[linux] RAID

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Středa Červen 20 09:11:29 CEST 2001

Zdravim.

	Poradte, lebo us neviem co dalej s tym RAIDom. Spravil som si RAID 1
softwareovy.
/dev/hda1                 /boot                /dev/hdc1 -------------md1
/dev/hda2                 /                      /dev/hdc2 -------------md0

do /etc/fstab  som pridal mountovanie /boot a "/" ako md1 a md0.
Do lila som dal:
disk=/dev/md0
bios=0x80
sectors=63
heads=255
cylinders=2491
partition=/dev/md1
start=63
boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
vga=normal
default=nove
keytable=/boot/us-latin1.klt
lba32
prompt
timeout=50
message=/boot/message
menu-scheme=wb:bw:wb:bw
image=/boot/bzImage
        label=nove
        root=/dev/md0
        append=" quiet"
        vga=788
        read-only

Spustil som lilo a pekne sa to zapisalo. Rebootol som masinu a pekne vsetko
nabehlo, mountlo particie, vsetko slo krasne. Tak som chcel pristupit k
poslednemu kroku a to zapisat lilo aj na hdc, aby ked vypnem masinu a
vyberiem hda disk mi masina nabehla aj z hdc. Tak som v lilo.conf zmenil
boot=/dev/hda na boot=/dev/hdc. A spustil som lilo, dostal som tento vypis:

Warning: /dev/hdc is not on the first disk
Added nove *

Myslel som, ze lilo sa zapisalo.
Tak som vypol pocitac, vytiahol id kabel z hda disku a zapol PC. A dostal som
sa po vypis
LI 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 donekonecna. A teraz neviem co
dalej s tym.  Kde je problem ? Ja tomu nerozumiem.

--
Mgr. Bohdan Spes
webconomy admin