[linux] mail a smtp.

Filip Uram klokan na klokan.sk
Pondělí Červen 25 20:38:05 CEST 2001

On Mon, Jun 25, 2001 at 02:36:31PM +0200, Ondrej Jombik wrote:
> 					Maxim, 14:32:10
> 					25. jun 2001 (pondelok)

> 	Fetchmail sluzi na stahovanie posty okrem ineho aj protokolom POP3.
> Pokial Ta POP3 nezaujima, potom Ta zrejme nezaujima aj fetchmail.
>
> 	Ak chces postu posielat, nepotrebujes nutne lokalny SMTP server, ale
> musis ma e-mailoveho klienta, ktory dokaze postu odoslat via remote SMTP
> server. Napriklad Pine, ktorom sa to da nastavit v konfiguracii. Ako je na
> tom Mutt alebo Elm neviem.

mutt nedokaze odosielat maily priamo cez smtp
riesenie je bud riadny MTA ako uz bolo povedane
pripadne existuju lite-implementacie prave na tento ucel
napr. masqmail http://www.innominate.org/~oku/masqmail/
pripadne omta http://omta.runlevel.net/
inak boli o tom clanky aj na roote
ja osobne tento problem riesim jednoduchou instalaciou qmailu
s tvrdenim, ze je to delo na zajace nesuhlasim

klokan

--
klokan na klokan.sk

WWW: http://www.klokan.sk
IRCNET: #slovakia #slovensko
ICQ: 28388895

"No harm ever came from reading a book."