[linux] Skutocne riesenia pre office

Peter Strelec beko na profi.sk
Pondělí Červen 25 23:14:56 CEST 2001

Juraj Bednar wrote:

>Ahojte,
>

>  zaujima ma, kto tu pouziva ake skutocne riesenia pre office na Linuxe?
>Ake mate uspechy napr. so StarOffice a inymi balikmi? Ako sa to ma rado
>so Slovencinou? (riesenia typu VIM alebo VIM+TeX mi nehovorte, ja to tak
>pouzivam napr., ale ide mi o ,,sekretarky'').
>

>  J.

StarOffice - (OpenOffice) pouzivam a ten kto aspon trosku vedel robit v
M$Worde tak s tym nemal ziadny problem s prechodom. Prikladov mam v
okoli viac. Jedine co som menil bol default adresar na ukladanie suborou
a kedze SuSE dalo svoj lokalizacny balicek pre v. 5.2 pod GPL tak som ju
stiahol a rozbehal to. KDE office je zatial na serioznu pracu
nepouzitelny. StarOffice ma obcas problem importnut macro-docky ale to
sa mi stalo jeden krat . Inak to bezi skoro dokonale.