[linux] SMC1211TX alebo 8139too

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Červen 25 23:10:31 CEST 2001

Zaskrtol si aj ostatne options pri module 8139too ? Ak ano, tak ich
odznac, mne to blbo, ked som mal oznacene
[*] Use PIO instead of MMIO
[*] Support for automatic channel equalization
[*] Support for older RTL-8129/8130 boards
Inak ak kupujete nejake Taiwan karty s chipom rtl8139, tak najlepsie
skusenosti mame so seriou rtl8139B vyrobca Man-Li a na tom druhom svabe
su pismena PF, karta je v prevedeni jedna led-ka, takychto kariem moze byt
v masine az 6 (doska QDI Advance 9) a znasaju sa celkom dobre.
Varujem pre chipom rtl8139C je to totalny odpad, ani len 2 taketo karty
nemohli byt v jednej masine.

PSIkappa
psi na atlantis.sk