[linux] OT: Otvorene formaty

Filip Uram klokan na klokan.sk
Úterý Červen 26 21:36:02 CEST 2001

On Tue, Jun 26, 2001 at 07:42:23PM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> A Excel vie zaheslovanie (take, co necracknem do 2s)? Ak by nieco
> pouzivalo silnu kryptografiu, tak je to o inom, ale davat uzivatelov
> pocit falosneho bezpecia je blbost. Ak chces nieco zaheslovat, tak to
> zasifrujes cele. Ak chces bezpecnost, hod si cez to XSLT+nejake GPG. XML
> je jazyk, mozes si s tym robit, co len chces.

no neviem ako excel, ale taky word napr uz od verzie 97 pouziva silnejsiu kryptografiu
takze "odheslovanie" naozaj nie je otazkou 2 sekund, ale vyzaduje brute-force attack
vynimkou (co je zaujimave) bola francuzska verzia wordku, kde bolo mozne odheslovanie
dokumentu prakticky okamzite

klokan

--
klokan na klokan.sk

WWW: http://www.klokan.sk
IRCNET: #slovakia #slovensko
ICQ: 28388895

"No harm ever came from reading a book."