[linux] shutdown problem

Lubor Kacian kacian na nextra.sk
Sobota Březen 3 08:27:54 CET 2001

Hello linuxaci,
Vyskytol sa mi nasledujici problem, s ktorym si neviem poradit.
ked som potreboval zhodit system cez shutdown kdesi sa to zadrhlo
a ostalo tuhe po vypise
"No more processes in this runlevel", alebo tak nejak.
Potom uz nejde ani opici trojchmat na restartovanie PC, lebo vraj
neexistuje na to privilegovany user. A neda sa uz robit nic, len
tvrrdo vypnut masinu. Vie niekto poradit, co s tym ? Bezim system na
Mandrake 7.2 a stalo sa mi to asi pri konfigurovani sluzieb cez
drakxservices (to je len domnienka, lebo predtym som to robil tiez a
bez problemov)

--
Best regards,
 Lubor Kacian