[linux] CVS a web

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Pátek Březen 9 15:23:39 CET 2001

Zdravim,

	prave som si 'premiestnil' projekt webovych stranok do
CVSka. Jedna sa mi o to, ze CVSko mam na /sw/usr_local/cvsroot/nlpinfo a
web stranky su na /home/nlpinfo. A potreboval by som aby obe kopie boli
rovnake (posledne). S tym webom by sa nemalo vobec manipulovat. A tak ma
napadlo niekolko rieseni:
- da sa povedat CVSku, aby poslednu verziu kopiroval do nejakeho adresara?
- vytvorit cgi-cko, ktore by spravilo 'cvs checkout'
Tak idealne by sa mi zdalo prve riesenie; v najhorsom pripade som ochotny
klikat na stranky [aktualizacia]. Ale myslim si, ze CVSko ma nastroje aj
na nieco podobne len sa mi ich nepodarilo najst.
						Marx