[linux] Problem s triedenim - vyriesene skoro

Marcel Telka marcel na telka.sk
Neděle Březen 11 21:36:53 CET 2001

Napísané dòa 11.03.2001 11:15:19 +0100, (autor: Zdenko Podobny):
> Toto nie je pravda (celkom). Sort by mal podla dokumnatacie pouzivat
> nastavenia z
> LOCALE len v pripade pouzitia prepinacov, takze napr. pri pouzi "soft -f
> text" by sa malo
> triedit podla anglickych pravidiel. Problem vyssie spomenuteho triedenia

Ehm. Vyssie uvedene tvrdenia si logicky odporuju (ak "soft -f text",
znamena "sort -f text")...

.. a BTW, asi som zle hladal, ale v mojej dokumentacii sa pise len o tom,
ze sort pouziva LC_COLLATE. Nepise sa nic o tom, ze by BEZ pouzitia
prepinacov LC_COLLATE nebral v uvahu a triedil podla C (ani naopak).

> je, ze automaticky
> ignoruje tabulator, mezderu (konca aj dvojbodku - vyskusal som to). Znova
> podla

Ano. Podla slovenskeho triedenia sa (zjednodusene povedane) medzery a
dvojbodky ignoruju.

> dokumentacie by sa takto mal sort spravat az po zadani prepinaca.

Poprosim presnejsi odkaz na tu dokumentaciu. Vdaka.

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk> |