[linux] mpg123 a alsa a fm801

Ivan "Ico" Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Březen 19 09:06:38 CET 2001

Cauko.
To bude nastavenim ?niecoho?. Lebo ja mam Pentium 200 MHz a na tom mi ide
taketo nieco bez praskania (ak teda nespustim jediny program a moc nehybem
oknami v X):
$ cdparanoia -prepinace | oggenc -prepinace | ogg123 -prepinace
to -prepinace znamena, ze je to nastavene, aby to takto dokopy islo.
Skusal som to v sobotu. Nepytajte sa ma, preco som to takto robil. Je to
len taky test, ci to ide aj takto. Na moje prekvapenie to dokazal v
realnom case z-ogg-ovat aj roz-ogg-ovat a este tahat z CD-cka.
Tipujem, ze mpg123 by na tom stroji nemalo mat problemy. U mna sa dockam
jedineho prasknutia iba ked prepinam z konzoly na X a naopak.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.