[linux] OT: lotus app server a user.id

Stanislav Poljovka poljovka na decef.elf.stuba.sk
Středa Březen 21 13:03:32 CET 2001

Mas este dve moznosti:
1. Ak si si este neinstaloval Lotus Notes klienta, tak si ho nainstaluj a
ked sa ta spyta na to ci sa chces pripojit na server, tak mu daj nazov
servera. Potom sa ta este spyta na id uzivatela alebo na meno
uzovatela. Tam mu zadaj druhu moznost (meno uzivatela) a dokonci
instalaciu. Klient si pocas instalacii stiahne id uzivatela a vypyta si
heslo k nemu. Standardny je postup, ze nakonfigurujes si server a potom
klienta.
2. Ak uz mas nejak nainstalovaneho klienta (nie je to velmi spravne), tak
si cez FTP alebo inak stiahni subor names.nsf (zvycajne adresar
/local/notesdata, ale pri instalacii servera si to mohol zmenit). Tento
subor si daj do nejakeho noveho podadresara v adresary C:/Lotus/Notes/Data
(to je standarne umiestnenie data adresara pre klienta). Spusti si klienta
a zvol File-Database-Open (Ctrl-O), tam najdes ten svoj podadresar a v nom
databazu Organizacia's Address Book (ten subor zo servera -
names.nsf). Otvoris databazu a pravdepodobne na teba vytasi jeden konf
dokument. Ten mozes v pohode ulozit a zatvorit. Potom sa ti poskytne
pohlad na nieco ako Frameset. Na lavej strane najdes riadok s nazvom
People (tukni na to) a v hlavnej casti budes mat aj toho svojho
uzivatela. Ked ho otvoris, tak tam najdes (v spodnej casti) attachment s
nazvom UserID. Klikni nan pravym tlacitkom a zvol si Deattach. Uloz ho pod
nazvom napr. user.id. A je to.

Stano

PS: Ak by si mal problem, tak mi posli mail a ja by som Ti mohol poradit
aj viac.