[linux] LowPower Pentium:: Flash Disk

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Květen 15 18:32:33 CEST 2001

Pozri si stranku M'Systems alebo stranky infradead.org, tam mas popisane
ako sa z toho bootuje. M'System odporuca na bootvanie pouzit ich upravene
lilo, vola sa to tusim plilo, uz si to moc nepamatam, davno som s tym
nerobil...
Zo stranky m-sys.com, ked si stiahnes ten zip TrueFFS Driver for linux,
tak obsahuje dosacku utilitku na prepalenie firmwaru (nutne urobit) a
obsahuje to aj patchnute lilo, a nejake skripty na vytovrenie malej
distribuciu linuxu na ten DiskOnChip. Je k tomu celkom dobry popis aj.

Moja rada: citat dokumentaciu, ja som to sice rozbehaval na jadrach 2.2.x,
ked este nebol oficialny driver od M-sys, ale aj tak si myslim, ze ta
procedura presviedcania, aby to nabootovalo sa asi nezjednoduchsila....
Ked napises DiskOnChip do google-u, tak ti to sice vyhodi nieco okolo 20
tis. stranok, ale urcite tam najdes riesenie svojho problemu.

Ked prepapis firmware a nahodis to ich lilo, tak mozes uzamknut cast
DiskOnChip-u a tak si uz MBR nepremazes.

Cylindre, hlavicky, sektory a take veci z toho asi nevycitas, lebo toto
nieje kompatibilne z IDE diskami, strka to medzi ide rozhranie vlastnu
vrstvu ktora komunikuje so systemom a preklada dotazy.
Je to viac vrstvova architektura, ale je to pekne popisane v dokumentacii.

PSIkappa
psi na atlantis.sk