[linux] gate daemon pod debianom

jozef maga maga na ku.sk
Středa Květen 16 10:01:39 CEST 2001

ahoj. prepac, ze ta otravujem sukromne, ale nechcem zbytocne zatazovat konferu, ked sa vyznas (ak ti to teda nevadi).

>po prve zalamuj si riadky please.
>
>po druhe si si isty ze ho potrebujes? pouzivas dynamicke routovanie?

no takto... ja potrebujem rozbehat routovanie medzi dvoma sietovkami, kde jedna je vnutorna siet a druha ide von do inetu. a skratka mi to nebeha, aj ked
nastavim routeovanie a fsetko, skratka medzi tymi sietovkami mi to neprejde. z vnutornej siete nepingnem internet. a zasa zvonka nepingnem vnutornu siet.
zvnutra toho servera s dvoma sietovkami pingnem aj jedno aj druhe. mohol by si mi s tym nejako helfnut? dik.

j.