[linux] Problem s reiserfs

Neděle Květen 20 23:09:29 CEST 2001

-> Pred tyzdnom som dnes mi spadol disk s reiserfs. Naprv sa tento disk velmi spomalil
-> (otvaranie, ukladananie, zatvaranie suborov mu stvalo velmi dlho)
-> Tak som sa rozhodol pre reboot. Ten vsak trval velmi dlho - system podla vsetkeho mal
-> problem ukoncit niektore procesy. Tak som vyskusal sysrq. Ani cez neho sa nedalo ani
-> odmontovat disky ani killnut procesy a po chvili pocitac zamzol.
-> Po pokluse odmontovat disky cez sysrq  sa obrazovka zacala zaplnat hlaskami:
-> hdb: dma_intr:status=0x51(DriveReady SeekComplete Error)
-> hdb: dma_intr:error=0x04 (DriveStatus_Error)

mas v jadre zakompilovanu podporu tvojeho IDE radica? mas hedrickov ide
patch?

-> 1. Potreboval by som vediet ci je to hw alebo sw (teda reiserfs) problem.

tipujem na to co som napisal vyssie ale mozne je vsetko. btw nebol nedavno
reisersfs vyhlaseny za stabilny?

-> 2. Ci jejaky nastroj na skontorlovanie disku.

badblocks ale toto ti asi nepovie.
 2B|!2B, that's a question!