[linux] Problem s reiserfs

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Pondělí Květen 21 22:33:31 CEST 2001

No takze viem, ze je to HW chyba. Robil som si niekolko testov, stiahol nejaky diagnosticky program od WD a tento tiez potvrdil (pri
read and write teste celeho disku).
Takze mam tieto otazky:
1. Preco na to nedosiel linux (resp. Mandrake pri instalacii - myslym, ze ked mu dam, ze ma pri formatovani testovat disk na chyby,
tak by to mal najst...)
2. Existuje nejaky nastroj pre linux na testovanie diskov? Myslym na hladanie chyb atd... (kedze bezne nastroje v disrinucii to akosi
doteraz neodhalili, a pritom test disk bol za posledny tyden par krat kontrolovany pri bootovani (nie som si isty ci pre reiserfs sa to
tiez vola fsck)).
3. Da sa nejako donutit linux, aby chybnu oblast nepouzival? T.j. mam nejaku sancu s tym diskom este pracovat, alebo mam hned
utekat do obchodu po novy disk?

Zdeno