[linux] ppp on demand

Miroslav Harustiak Miroslav_Harustiak na chirasys.sk
Středa Květen 23 06:29:45 CEST 2001

Dakujem moc za odpoved. Je to tak. Ako sa hovori rano mudrejsie vecera. Na
druhy den som to presne tymto sbosobom urobil. Funguje to este aj s dial in
serverom. Iba som musel zvysit metriku pri route na ppp0 ppp1.

Este raz DIK.

                Miroslav Harustiak
             mharusti na chirasys.sk

|--------+----------------------->
|        |          Jan Domankus |
|        |          <jdo na whiteste|
|        |          in.com>      |
|        |                       |
|        |          22.05.2001   |
|        |          16:17        |
|        |          Please       |
|        |          respond to   |
|        |          linux        |
|        |                       |
|--------+----------------------->
  >-----------------------------------------------------------------------|
  |                                                                       |
  |       To:     Miroslav Harustiak <linux na rak.isternet.sk>              |
  |       cc:     (bcc: Miroslav Harustiak/Chirasys s.r.o.)               |
  |       Subject:     Re: [linux] ppp on demand                          |
  >-----------------------------------------------------------------------|

Hello,

Nikdy som to neskusal (tusim), ale ked som sa nad tym zamyslal v
minulosti, tak mi z toho vyslo, ze by sa dali spustit 2x pppd, prve
urobi iface ppp0 a nastavi sa nan default route, druhe pppd urobi
iface ppp1 a nastavi sa tak aby routovalo vsetko do siete
192.168.1.0/24 (pripadne aj len ten jeden stroj na vzdialenej
strane). Potom ked pride nejaky paket smerom von, tak routovacia
tabulka povie ktory interface sa ma pouzit a patricne pppd vytoci
linku (obe budu v dial on demand mode). Ak bude linka obsadena, tak
to pppd zisti z locku daneho serioveho portu a nevytoci (tusim sa
pokusi za nejaku dobu).

Regards,

                Ja.