[linux] problem s konfiguraciou klavesnice v X a KDE

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Neděle Květen 27 12:34:36 CEST 2001

Nedal by sa tento navod dat niekdena linux.sk niekde k SLOVAK-HOWTO?
resp. posielat raz mesacne nejake info vsetkym v konfere (alebo aspon novo prihlasenym)
ako hladat v archive, resp. kde najskor hladat odpoved a az potom ju poslat do konfery?

Zda sa niektore otazky sa opakuju kazdych 6 mesiacov. A maily v style "uz to tu bolo
niekdedy spomenute..." tiez nie su velmi zaujimave.

Zdeno