[linux] Velky disk na starej doske pod linuxom.

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Neděle Květen 27 12:34:51 CEST 2001

Odisiel mi disk, ktory som pouzival na disk a chcel by som si kupit novy.
Ale v dokumentacii k motherboardu [P5I430VX-250 V1.0(S1.3)] som nasiel, ze bios
[AWARD] podporuje iba IDE disky do 8.3GB.
Potreboval by som vediet, ci disk (pravdepodobne 15 alebo 20 GB, ATA100) bude fungovat
(aspon do tych 8.3 GB) na tejto doske.
Tento disk by bol ako hdb (lilo resp grub. by bol na hda). Planujem totizto v priebehu 3-6
mesiacov vymenit pocitac na nieco nove a mensi disk sa mi nechce (a ani neoplati)
kupovat.

Zdeno

PS: Skusal som update bios ale intel uz prestal podpovat tuto dosku (je urcena pre pentium)
a aj ostatny vyrobcovia, ktory pouzivali tuto dosku nemaju nikde bios, ktory by riesil problem
s velkymi diskami.

PS2: Update mojho biosu vyriesilo niektore problemy, ze nefungovala klavesnica (takychto
dotazov bolo v konferencii nedavno viacej). Takze, ked vam po istej dobe prestane
fungovat klavesnica pod linuxom, skuste update biosu...