[linux] Prehadzovanie kernelu za behu (WAS: quota - VYRIESENE)

Středa Květen 30 14:55:35 CEST 2001

On Wed, May 30, 2001 at 12:50:34PM +0200, Pavel JanĂ­k wrote:
>    > To nie je pravda. Linux totiz podporu pci hotplug moc dobre nepodporuje.
>    > Sledujem lkml takze viem. Vsak si to skus, nech mas hocaky hardware, bez
>    > podpory drajvrov ti zmrzne comp. Naopak, s podporou drivrov by malo ist
>    > hocico.
> tím, že sledujete linux-kernel ještě nejste linux-hacker ;-)
vsak hej len som chcel poukazat ze ked nieco tvrdi hedrick tak na tom asi
nieco bude (dufam ze nevadi ze ti tykam, mozes aj ty mne) a kedze to (IDE
hotplugging) potrebujem tak sa o to zaujimam a viem ze to momentalne nejde tak
jak chcem.

> Co když před vyjmutím karty ze slotu unloaduji její modul, potom kartu
> vysunu a zasunu novou a potom ten správný modul zase loadnu?
Co kdyz mam na druhom kanaly tej istej karty druhy disk, co ked mam druhu
kartu ktora ma ten isty modul, ...? A aj s tym modulom to nemusi vzdy ist
napr. kvoli elektrine.

> Tím samozřejmě nechci říct, že podpora hotplug obecně Linuxu nechybí...
:-)

>    > > a niekedy reboot celkom prospeje systemu.
>    > mytus MS, ked sa to tak deje tak je nieco zle :-)
> Ano, ale to bohužel ještě někdy platí také i v Linuxu, jenom tam existuje
> možnost odstranění takových chyb...
Da sa to tak brat, lenze:
- vacsinou tym nezistis pricinu
- moze to sposobit vacsi downtime
- je to take divne (zadrela sa mi trieska do prsta, musim si ja celu ruku
  odfaklit)

> Je to v praxi nepoužitelné. Pro experimentování je to ale vcelku
> pozoruhodná věc. Najdete to na
> http://www.scyld.com/products/beowulf/software/monte.html
Asi mas pravdu. Len ked sa tak provokativne pytal tak co som mal povedat? ;-)

> Pavel JanĂ­k
S pozdravom,

            0 and 1. Now what could be so hard about that?