[linux] djbdns

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Květen 31 00:09:16 CEST 2001

> M.F. PSIkappa(psi na platon.atlantis.sk)@Wed, May 30, 2001 at 02:23:58PM +0200:

> ake patche, zaklad, *upravene* verzie ? Pokial viem tak to co je v binde
> (podobne ako v sendmaili) v jednom niekolko 100tisic riadkovom kode, je
> pri djbdns (podobne ako v qmaili) rozdelene na desiatky samostatnych
> programov - kazdy vykonava len jednu funkciu. Okrem toho, vacsina z nich
> bezi pod vlastnym UID a iba niektore maju pristup k tomu jedinemu, malemu
> SUID programu. Vysledkom je vacsia bezpecnost, stabilita a vyssi vykon.
> Programy ktore presli "rukami" D.J. Bernstein-a som na bugtraqu este
> [...]

Este navyse D. J. Bernstein ma taku akciu ;), ze ponuka (tusim) $500
tomu, kto odhali chybu v djbdns alebo qmail (alebo $1000?). Mam taky
dojem, ze od roku 1997 sa este nikto neprihlasil. A to je uz slusne,
nie?

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.