[linux] djbdns

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Květen 31 08:06:31 CEST 2001

Napísané dňa 30.05.2001 12:42:51 +0200, (autor: Marian Cavojsky):
>Ked sa to tu nacalo. Da sa rozbehnut djbdns ako primar a zalozny bude
>bind? S tym, ze do toho bindu nemozem kafrat. V dokumentacii bolo pisane
>o inom sposobe replikacie ako bind to bind. bolo tam popisane bind
>primar, zalozny djbdns, ale moja kombinacia tam nebola. Ak to niekde je
>nebite ma, ale mi povedzte kde. Vdaka.

Myslim, ze to by nemal byt ziaden problem. Musis ale rozbehat (okrem
tinydns) aj axfrdns, aby si bind mohol stahovat nove zony. Jedinym
problemom by mohlo byt (ak to povazujes za problem :-), ze bind nebude
dostavat NOTIFY pri zmene zony...

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk> |