[linux] Samba 2.2.0 a tie nestastne profily

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Úterý Listopad 6 18:12:46 CET 2001

Pokial viem, tak by bolo vhodne prejst na Sambu 2.2.2, ta ma vychytanych
vela veci tykajucich sa domen s win2k a WinXP.
Ale ako je dobym zvykom u M$, urcite pomenili polovicu sietovych volani,
takze je dost mozne, ze sa bude so sambou hryzt.
Zo sledovania Samba mail listu som zatial nezachytil nejake specialne
problemy s 2.2.2 a XP...
hth
    Gore.