[linux] mail header v postfixe

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Listopad 6 00:02:54 CET 2001

					Maxim, 23:54:16
					05. november 2001 (pondelok)
Ahoj!

> -> Vie ze riesenie bude asi trivialne ale akosi nato neviem prist...
> Mas chybne nastaveny mutt alebo pocitac, preco chces kvoli tomu konfigurovat
> postfix na prepisovanie adries?
> Nastav si spravne from adresu v mutte a bude to.

	Nemyslim, zeby islo o nespravne nastavenie. Len pre ilustraciu, co
keby pouzival 24 e-mailovych klientov? Potom by si mal akoze v kazdom jednom
osobitne nastavovat From: hlavicku?

	Osobne preferujem pouzivanie veci k tomu, k comu su urcene. :)

	Postaraj sa aby si mal v main.cf tento riadok:

sender_canonical_maps = hash:/etc/postfix/sender_canonical

	Potom do suboru sender_canonical napis cosi taketo:

michal	mfojtik na stonline.sk

	Potom z toho uz len spravit DB subor. To sa robi prikazom

postmap sender_canonical.

	Toto by Ti malo prepisovat hlavicku From: Tvojej odchadzahjucej
posty presne podla Tvojich predstav. Nezabudni reloadnut konfiguraciu SMTP
serveru (postfix reload).

> ... tipujem ze sa pripajas dialupom, masinu mas interne pomenovanu ako
> michal (alebo michal.sk?) a prihlasujes sa tiez ako michal ...

	Michal to byt nemoze, pretoze postfix ku svojej cinosti nutne
potrebuje definovanu domenu. Cize to bude asi michal.sk. A z tohto faktu som
aj ja vychadzal pri pisani vyssieuvedenych rad.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Linux system administrator          whois: OJ812-RIPE