[linux] pomale imap mailery 2

Středa Listopad 7 11:33:49 CET 2001

-> >Fantomas: HostnameLookups Off (to je ono?) - bolo to takto a je to takto
-> >nastavene

hmmm este je moznost dns timeoutov pri connectovani sa webmailu na pop3
alebo imap server.

-> >Gore: Je to ako modul, instalacia z RH72, mna ako prva napadla kompilacia,
-> >ale radsej sa popytam, lebo us som to robil (sice som sa snazil dostat
-> >php4 do apacha2 na fbsd a potil som krv) a nechcelo sa mi do toho. Velky
-> >mailbox - urcite nie, okrem prihlasovania to aj potom neskor pracuje dost
-> >pomaly (kym sa zobrazia nastavenia a tak) cize to asi bude nekde v php,
-> >lebo vtedy sa na imap moc necaka. V logoch nic zaujimave(alebo skor
-> >take,ze by to napomohlu rieseniu)

 "They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
 "That's nothing. If you play it forward it will install Windows."