[linux] Odideny MB alebo HD

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Sobota Listopad 24 23:29:19 CET 2001

Ahojte,

          odpovedam si na vlastny mail, kedze uz asi vacsina spite, alebo
nieste na net-e.
          Zda sa ze mi odisiel motheboard. Pred tyzdnom sme mali kompletny
vypadok prudu v institute a zda sa ze mi to nacalo MB. Uz sa mi to raz stalo,
aj ked na inom PC.
         Na tretom pocitaci, doma, som si neuvedomil, ze som dal na jeden IDE
dva disky s "active flag" na particii. Tusim ze tu nico podobne uz bolo, tak
mi to napadlo. Ked som disk prehodil na druhy kanal, kernel sa uz na nic
nestazoval.

Majte sa pekne.