[linux] RH71 a nefunkcne icq

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Listopad 27 12:11:47 CET 2001

On Tue, Nov 27, 2001 at 11:23:44AM +0100, Robert Madaj wrote:
> ja som nieco pocul, ze icq zmenilo format
> komunikacie a preto si treba na windowsoch napr.
> nainstalovat noveho klienta
>
> so starym mi to blblo tak, ze mi jedna sprava
> prisla x krat, po reinstalacii za novy uz nie.
>
> neviem co je na tom pravdy

Ano. Je to pravda. Zmenili format. Kvoli tomu su aj teraz problemy
s ICQ transportom na jabber serveroch. Sprava sa to tak, ze
niekedy (dost casto) odoslana icq sprava nepride adresatovi.
Prijem sprav funguje ok.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |