[linux] Pozor - Meciar sa vracia

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Čtvrtek Listopad 29 15:10:31 CET 2001

-> MfU> od tohoto debiala som dostal styri maily. tvari sa ako volic na email.cz ale v
-> MfU> skutocnosti posiela z IP 217.118.103.2 co je adresny priestor etel.sk
-> ja som tiez od neho dostal mail, dokonca aj kolega (me celkom dobru
-> databazu mailov asi), IP 217.118.103.2 - cize ta ista. Spammer jeden.
->
-> MfU> takychto chujov neznasam este viac ako meciara a napadlo mi ist na truc
-> MfU> volit jeho...
-> to nie je riesenie, co tak pouzit nejaky email bomber na oplatku ? na
-> @etel.sk :)

Obcas o takom niecom rozmyslam ale prisli by o zivot aj nevinni. Nie sme
americania v Afganistane...

Ale realne... ak si proti uz som poslal do konfery e-mail adresy na ktore
som poslal staznost. Takze ich mozes pouzit.
 Nothing is fool-proof to a talented fool.