[linux] Mail account problem......

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Říjen 2 09:21:51 CEST 2001

Kocur wrote:

> vytvoril som uzivatela....maily chodili, outlook sa pripajal....
> po neakom case ale accout prestal fungovat a to takym sposobom ze
> posta z internetu sa sice ukladala do mailboxu ale ak som je
> chcel hociakym sposobom stiahnut ( pine , outlook, atd ) tak
> nesla a vypisovalo mi to chybu... " server neodpovedal do 60 sekund "
>
> tak som ten account zrusil zmazal vsetky pozostatky po nom...
> a nanovo vytvoril.... lenze pocase mi zase zacne robit to istee.....

Ma napada, ci nahodou nemas zadefinovane hesla s casove obmedzenou
platnostou (vacsinou je to standartne tak). To by tak naozaj mohlo
byt, ze "nejaky cas" to funguje a potom zrazu nie. Ak su to plne
ucty, tak sa skus nan telnetnut co ti zakvaka.
Ak su to len mailboxy, tak potom pokojne zrus to casove obmedzenie
v /etc/shadow (samozrejme, ak maju shell /dev/null).

BTW, stalo by sa to pozriet aj logy toho servera (/var/log/mail,
/var/log/secure, /var/log/messages). Tie ti povedia viac ako Outlook.

Jarry