[linux] Linux & CB packet radio

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Říjen 4 07:34:22 CEST 2001

> Mal by som jednu otazocku:
> nevie mi niekto poradit s paket radiom v linuxe. ? je vobec nieco take
> mozne?

a skusil si sa pozriet na webe? inak bi si takuto sprostu otazku
nepovedal ;) potesim ta dost Packet nodou v cechach i na svete bezi na
linuxe. a to dokonca i CB-ckarske.

> Pouzivam miesto paketoveho modemu zvukovu kartu a modem si emulujem
> pomocou programu Flexnet. (toto mam riesenie v dose) ale chcel by som
> prejst na Linux a moja otazka znie existuje nejaky takyto program pre
> Linux? ak ano aky a ma niekto skusenosti s niecim podobnym?

Zase tra ista chyba pozeral si sa? pokial nemas nejaku mikro distribuciu
co asi nie ked mas taketo otazky tak je tam balicek HOWTO. tam najdes
odpoved na obe svoje otazky. dokonca aj v jadre najdes odpoved. a o nete
ani nehovorim tam je toho kopa.

Potesim ta odpoviem ti:

1.) nevie mi niekto poradit s paket radiom v linuxe? NIE (pitas sa
zaporom!)
2.) existuje nejaky takyto program pre Linux?	 NIE (blba otazka)
3.) niekto skusenosti s niecim podobnym?		 ANO

A teraz ti vysvetlim odpovede ;)

1.) odpovedal som logicky spravne ale ludia niesu nato zvyknuty pitat sa
spravne sa ma pitat vetou: "vie mi niekdo poradit s paket radiom v
linuxe?" a odpoved bi bola ANO  mozno i ja ;)

2.) logickejsia otazka je "da sa pouzivat svukovka ako packet modem i v
linuxe?" a to z dvovodu ze to nerobi program ale jadro ;) to vies
modularita a je to sietove zariadenia ako kazde druhe ;)

3.) toto bola jedina korektna otazka ;) povedz co PRESNE Potrebujes ale
predtim si pozri HOWTO a dokumentaciu k zdrojaku (to bude treba pokial
nepouzijes Paket radio distribuciu linuxu)

--
Optimista se uci rusky, pesimista cinsky, realista se uci strilet.

Ty, ktory vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.
					Benjamin Franklin

Afganistan nejde dobit, je mozne nim len prejst.
					Alexander Velky