[linux] novy clen mailing-listu

Neděle Říjen 7 12:11:26 CEST 2001

On Sat, Oct 06, 2001 at 01:35:39PM +0200, Petko Uzek wrote:
> zdravim vas.
caf.

> prihlasil som sa na tento mailing list s nadejou, ze ked budem mat nejaky
> problem s linuxom, ze sa tu najdu ludia, ktory mi odpovedia bez toho, aby mi
> vynadali, ze si to mam najst na webe. :)
Hmm zavisi od toho, co sa budes pytat. Ked sa budes ozaj pytat veci na ktore
google vypluje tucty zmysluplnych odkazov, tak je tu ista sanca, ze sa
odpovedi nedockas a ze ti podaktori vynadaju. Kedze sa ti vsak lubi "Dexter's
Laboratory", mozno pre teba spravim vynimku :-)

> linux uz sice pouzivam dost dlhsie ale s problemami mi vacsinou pomahali
> znami, a to asi takym stylom, ze si sadli za kompa hodinu z nich nic
> nevyliezlo a spravili to.
Aha tak to je chyba. Mal si si to spravit sam <g>.

> bohuzial som sa nedozvedel co bolo vo veci ani ako sa riesi.
... co je vlastne podstata veci, takze zle.

> takze ma pekne medzi sebou privitajte :)
Aaaah what a fine day for science!

> dakujem Uzo
S pozdravom,

   "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler