[linux] novy clen mailing-listu

carcass carcass na gmx.net
Neděle Říjen 7 17:29:10 CEST 2001

Peter Surda(shurdeek na panorama.sth.ac.at)@Sun, Oct 07, 2001 at 12:03:11PM +0200:
> Viacmenej suhlasim, ale treba adaptovat aj druhu stranu, stranu prijimatela. V
> ziadnom pripade sa nechcem zastavat flamerov, ale ked sa niekto pyta veci,
> ktore:
> - nedostatocne popise, napr. "nefunguje mi linus, co mam robit?"
> - vynucuje si odpoved, napr. "POMOZTE MI!"
> - pyta sa veci ktore su na webe a daju sa najst za kratsiu dobu ako napisat
>   otazka, napr. "kde najdem drajver pre joystick?"
> - pise ako "31337 h4x0r" a neda sa to precitat
> - nadava na linux alebo ine open-source projekty

  - a hlavne zacina nove thready pomocou REPLY
priklad - thread "Kernel 2.4.10 a desktop": Misu <misu na ns.ipg.sk> nebol
schopny poslat NOVY MEJL a musel pouzit REPLY a je z toho "Vim 6.0",
Boris Kun?k <parc na tnetwork.sk> bol rovnako lenivy a bolo z toho "Linux &
CB packet radio", no a nakoniec Petko Uzek <uzek na bestmail.elf.stuba.sk>
z toho spravil "novy clen mailing-listu"...
pls, ignorujte vsetci takto posielane mejly !!!

ono by asi nebolo zle keby "mailing list memberships reminder" posielal
aj nieco ako FAQ pre linux na lists.linux.sk - od netiquette po rozchodenie
Sk klavesnice pod iXami a podobnym veciam co sa tu 5x za mesiac opakuju.
Ked to niekoho nezaujima, staci upravit svoj .procmailrc

--

			carcass