[linux] imapd ako pracuje?

Pondělí Říjen 8 17:48:00 CEST 2001

-> MfU> restarty ti nepomozu. maloktory server ak killnes killnu sa aj aktivne
-> MfU> spojenia. To by si napriklad po sieti asi nemohol restartovat sshd :)
->
-> tak musim hladat nieco, co mi zrusi aktivne
-> spojenia :)

ak ti ten lsof -i tcp na host:port napise ktory proces to ma otvorene mozes
killnut aj ten. Pozor vsak ak to je multithreadovy server, killnes ho potom
cely. Ale kedze si pisal ze po restartnuti srvewra ti to tam ostava, zrejme
multithreadovy nie je.

 "Where do you want to go to die?" [Microsoft]