[linux] Vyhrajte na IBM Linux Scholar Challenge (fwd)

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 8 17:19:23 CEST 2001

Zdravim,

	snad by to niekoho mohlo zaujat a pridal by sa.
						marx

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 8 Oct 2001 07:47:13 GMT
From: Tomas Pitner <tomp na fi.muni.cz>
Newsgroups: cz.muni.fi
Subject: Vyhrajte na IBM Linux Scholar Challenge

Vazeni studenti,

IBM porada soutez v realizaci programovych systemu pro Linux.

Kazdy ucastnik se musi predem (jiz do 15.10.!!!) registrovat na
http://ibm.com/university/linuxchallenge a pote do stanoveneho terminu
(30.11.) odeslat sve dilo.

Temata projektu jsou v blizsich pokynech na webu souteze.

Hlavnimi cenami pro ucastniky je 25 notebooku IBM ThinkPad,
3 budou vybrani pro letni staz na IBM Linux Technology Center.
Krome toho, z vitezstvi jednotlivce profituje i jeho materska
univerzita...

Dalsi info ziskate na http://ibm.com/university/linuxchallenge
Strucny propagacni letak je na
http://www-4.ibm.com/software/info/students/contests/linux/linux-challenge-f
lyer.pdf

Pripadne dotazy (snad) zodpovim i ja :-)

Kdo ma zajem se registrovat, muze tak ucinit sam, jen mi,
prosim, bezpodminecne dejte vedet.

-- Tomas Pitner